matteprov idag- FÖRSOV MIg!

hejj!

asså kära nån... imorse försov jag mig till 6 !! så jag han inte plugga eller något... inte ens blogga. fick sjuukt bråttom..! seriöst ;d shit my life is good (Y) not..
men endå. lite tur fick jag iaf idag (a) busschaffören släppte på mig gratis!! :) idag var det en snäll busschafför.. inte någon sur gammal pms gubbe ;O

jag:
- hejjjj , hur mycket kostar det att åka till Linghem ?
han:
- med mig så är det gratis :) och så log han.

erkänn snäällt ! :) hiihhi.
men seriöst.. första lektionen va SO ;d tror jag. och jag hade inte gjort läxan .. seriöst jag visste inte ens att vi hade det! hon sa ju att vi inte skulle ha det denhär veckan .. O.o eller? XD haahah. iaf får göra den ikväll eller imorgon. och imorgon är dte fredag :D<333 haha kommer tillbaka till det senare.
aja. prov efter håltimmen .. ;s hemskt fan !! :(
hade inte pluggat något så det gick as usal skiitdåligt .
haha. jag och rebecka blev klara samtidigt och när vi gick ut stängde rebecka dörren försiktigt försiktigt.... och när låset gick igen så:
- PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUhhhhHHHH
samtidigt XD hahahaha. det va lite kul tyckte jag ... x)
men aja väntade på ella. stackarn fick inte göra klart provet fan .... :o ofta lixom...

haha på spanskan vare stöörsta flumm 8) vår kära lärare "omplacerade" hela klassen IGEN . .. seriöst. hon typ drogar att omplacera... -.- aja. ruligt blev det endå för jag har nina & carla bakom mig xd och bakom dem jarefalk och john så.. XD haahhaha.
 whatever.
på håltimman gick jag föresten till Baristá och köpte chailatte .. mmmmmm :)





kanel & kademumma på. SÅ JÄVLA GOTT. bara 30:- (; för en stor alltså. en liten kostade 25 :) !

thihih. efter skolan så vare ju värsta strange på uppis? aja. stackars john XD hahahah !

ella & jag va på stan lite och jag hittade en jättesnygg bh , & väska jag VILL ha.

denna bh MÅSTE jag faktiskt ha. den är jätteskön och så.. mamma ? snälla ? (a) I needing moneyy...

haha. men sen va vi väl typ bara på stan och gick runt ? haha fyfan vad tråkigt vi hade egentligen :) för ingen e social och:

VILKA DISSARE .. .O

va bara tvungen .. >.< haha. men i alla fall. åkte hem 18:40 med buuuss. kom hem typ sju , och nu sitter man här .. :) aja. ska väl göra något kul eller tårkigt nu? vetifan , haha.








alla viktiga personer har mitt nummer , så messa :*

/ove
eliin


Kommentarer
Postat av: sara

haha bara så du vet så heter han järlefalk :p <3

2009-09-27 @ 12:04:01
Postat av: Anonym

hej hej ja du lät lite som en hes fjortis men what ever x) är du en fjortis? du ser ut som en...

2009-09-27 @ 15:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0