bad hairday (:

shulluluu !

kände för att blogga lite , jaou (Y)

haha . på morgonen idag var det härliga dans. fyfan vad jag älskar att dansa. tog ett kort i dans-salen som vi dansar i , och gud på styrkan gosch ! i love it.. !



vilken känsla <3

sen var det syslöjd , kom faktiskt inte sent ;) congratz till mig :* men gud ella har piercat sig i naveln! SÅ SJUKT SNYGGT DET BLEEV! fixar kort på det imrogon :) fast fan vad ont det måste gjort.. ;s haha skitsamma.
sen var det lunch . haha *intresseklubben antecknar*
aja sen pallar jag inte komma ihåg mer , på håltimman efter gymnastiken gick jag & nina iaf ner på stan och träffade vem om inte alex ? det va ett tag sen asså :O haha . kul hade vi. sen spanska sen slut :)


är jag inte bäst på att ta kort :D<33 ?

after skolan hängde man på donken & netto , haah godis gillar inte mig & nina .. 8) haha.
sen va vi lite på bibblan.. au :)

*blev mest bilder på mig för nina får icke publiceras*


ser ut som någon sorts mupp....


*nej det är bara mitt , bara mitt x] *

then you know what happend?
haha , typ klockan sex var nina the one tvungen att dra , så jag åkte till rese och jag va seriöst påväg att svimma så trött jag va.. :O omg asså.. sen missade jag min station ! gud så jag fick gå ensam i mörkret.. eu.


MEN OMG!

JAG SER TOTALT HEMSK UT ! UUUSSCCHHHHHHHHHH!!!!!!! :o

Kommentarer
Postat av: maria

Du är så söt elin!<3

2009-10-10 @ 10:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0