bilder från natten i gammalskil med tjejerna ..

fan vad kul vi hade :D <3

¨som ni nog vet var det helt föräldra och syskonfritt :) okwj inte i början men då va bara linneas 15åriga syrra och några andra kompisar hemma som skulle fixa sig för någon fest , sen drog dem ;]

ni kommer fatta när ni ser alla våra fäiina bilder.. :)




jag vetifan vad dem håller på med .. xdd






























äälska bilden :D<3333

SÖNDAGEN; vaknade vid nio med alla sötnossar §§ haha. va litw yr , lixom VAFAN ?! :o hah. men i alla fall.
gick upp , åt frukost sen ut någonstanns, vi gick igenom ett majsfält!! :OO (tyvär var inte kameran med.. :( )
iaf , typ 2m höga majs-grejer ? shit asså. höll på att tappa bort oss.. kom till hålan och där snackade vi typ bara lite :] emelie min älskade var tvungen att åka hem efter några timmar :{ saknade henne redan då<3 haha. men typ klockan fyra fixade jag & ella oss för vi skulle in till tåget kloockan fem typ. haha lockade håret , ella blev as söt , inte jag x] <33



tåget hem , sen nu sitter man här :) bloggar mer ikvl :)

/ovë
eliin

Kommentarer
Postat av: linn

ni verkar haft jätte kul;)

2009-10-04 @ 19:44:58
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0