chilldag asså ;)<3

tjobre :)

lungnaste dagen ever asså x) <3 haha. mwa men skolan va lungn och faktiskt inte SÅ tråkig.. :O ? bara att min skåpsnyckel är borta O.O alla håller tummarna för att jag hittar den på måndag , okej ? :)<3 hoppas verkligen det , lixom kommer endå inte kunna "köpa" en ny förens den 21 typ..? och jag vill verkligen inte spendera MINA pengar på en skåpsnyckel >.< haha . har jag tur får jag ett nytt skåp 8) fast det tror jag inte xd haha.

 




jag gillar klubboor (a)

men efter skolan idag gick man te "skejtparken" och va där i säkert en timme eller någon ? mysigt hade vi det :)
haha ella ägde ut typ Olle eller vem fan det va xd haha. you are the one ella (Y)




haha visst är jag bra på att leka papparatzi fotograf .. ?<3

annars var det helt iskallt idag xd men just på bilden hade solen legat på så det var väl värmt i typ 10 minuter ? haha , mysigt sålänge det varade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0