godmorgon folket :)


aaw (a)

tjo! åker in till stan idag tror jag. måste bara städa mitt rum (asså seriöst! kan fan inte hålla det rent..) och tvätta håret för det är grymt fett !! sen måste jag ju sminka om mig å lite såå... ;)<3
tror det blir att träffa jojjon om inte hon är upptaghen såklart (: <3 annars får jag vääl träffa mågon annan söt människa då.. gud. önskar verkligen att jag hade min mobil , då kunde jag iaf messat älskling och frågat om han kunde träffas ? (a) men nu är det så att jag är mobil lös en vecka TILL. måste allt ta så lång tid innan man får saker från kina ..? tss.... express hallooo ?!

men nu ska jag skynda mig städa , och tvätta håret annars hinner jag inte , :)

Ciao ! :*















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0