haha , klant XD



haha ja denhär fina överaskiningen fick man när man loggade in. varför hade jag då en svag känsla av att alla demhär var från samma person..? O.o




sen såg jag att det var två olika som hade komenterat. en hade bara kiomenterat ovanligt mycket.. xd

känner båda två. eller jag har aldrig träffat dem men jag vet hur dem ser ut och vilka dem är xd dem är typ 2 år yngre en jag? XD hahaa.
btw
meningen med att vara Anonym är väl endå att man INTE utger upgifter om sig själv..? här har både angett deras msn XD hahahahah. klantigt XD

bte fortsätt fråga på i inlägget under.. ;)<3

Kommentarer
Postat av: Maiha

Vad är PI delat på trettiåtta? (: <3333 PUSS

2009-10-10 @ 19:06:07
URL: http://nogg.se/killersmile

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0