härliga torsdag ;)

hola ! :)'

idag var det skola , (nahe?!) haha , men a, vi hade typ so först och såg på ngn film.. ? haha. :)
sen fyra - ffem timmars hål . käkade på donken med ella för det var så äcklig mat xd SOPPA , vadfan ? alla som känner mig vet att jag inte äter soppa.. ;) hahaha. aja.
sen var det matte , sen svenska eller ngt.. sen slut (:



min lunch idag .. (:


då gick man till skejtparken med nina , efter typ några minuter kom det massa folk vi kände och så (: haha. skulle möta svanberg och han kom också , vi drog därifrån typ någonstanns , öö trädgårdsföreningen tror jag ? haha . kommer inte ihåg. haha iaf. sen va nina & marcus kompis tvungna att gå , så där blev vi lämnade i regnet , jag och marcus x] haha XD aja , hans buss kom fem minuter före min , och shiet så kallt det bläv.. (: <3


ellas navelpiercing .. ;) <3

Kommentarer
Postat av: maria

Asså guud vad fint!, ska du oxå pierca dig? :D <3

2009-10-10 @ 10:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0