så JÄVLA kallt och geggiigt!

tjibree ^^<3

idag har det varit sveriges mest kyligaste dag! tycker i alla fall jag! så hiimla kallt det har varit idag...

jag i väntan på tåget te stan ..?

usch ja..

aja. på kvällen när man drog hem och gick av bussen så var det nästan kolsvart och spöregnade. Thank you god ! youve ruind my hair ! ... grr asså. sen eftersom dem typ håller på att gräva efter massa ledningar i marken på grusvägen till mitt hus så var det så JÄVLA geggigt och mina uggs blev lite.. öö strange ? haha. aja, love them anyway.

blir nog mer & mer videoinlägg och sånt eftersom jag har snott mammas lilla kamera nuu... 8) ser lite ut som en avlång tegelsten..? haha. men bättre en inget iaf :* haha.

har fixxat kläder tills imorgon och det blir typ ucla, linnen och jeanstights ^^ får se på det imorn igen för nu är jag typ trött eller ngt ? aja. hope its good. och btw så har jag haft otroligt lite besökare idag , NOT good (nn)

/ove , kisses and hugs from
elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0