sitter här vid ronjas cam .. :)


aaw , ser bara allmänt trött , sliten ... allmänt förjävlig ut helt enkelt (: <3

sitter här och har nyss tjockat mig på ostbågar , ska se om baby är inne på msn ;) hope so.
känner mig så osocial;

ingen mobil

vadfan lixom! frågade pappa vart fan min mobil va och han svarade:
"det tog lite mer tid en väntat , den är klar i mitten av nästa vecka."
när jag ska få min skåpsnyckel dessutom..! GUD.
jag hatar att vänta. såå jobbigt asså :O btw så måste alla va vid hangaren i ryd ( tror iaf den är där 8) ) just nu..? alla som betyder något är osociala just nu >.< ffan! kan ni tänka er ? jag missade en fest ;'( wäwwä på mig. usch. när jag får min mobil ska jag messa tills knapparna ranmlar av , och mitt nya löfte för ... resten av livet ?
jag ska ALDRIG mer missa en fest om jag inte är dödshotad eller ska göra något MYCKET viktigare...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0