spenderat natten i gammalkil , igen:)

cha cha bloggeeen XD

natten spenderades här i gammalskil igen , fast hemma hos min älskling emeliering ^^
på onsdagen såå.. öö. jauu vi typ "hängde" .. på stan och va lite med , john, fäärnan, dejvid, oscar.. johanna p , fress, ella och emelie såklart ! :) mysigt hade vii det.
sen hängde jag md på emes löpning :) fan vad sööt hon är!

bev hemskjussade av någon ... vet inte vem. i alla fall.
det va en fest pågång vid skolan men jag och eme dissade den och hade myskväll med cheesebolls hemma hos emelie! hihhi ^^ så på skrckfilm; kommer inte ihåg namnet. xd men en ny grej mina få läsare måste lägga på minnet; elinälskarcheesebolls , learn it and love it ! haha myysigt ^^ sen låg vi uppe och snackade typ aslänge xdd

men nu duchar emelie så jag passarpå att smygblogga ..^^ glöm inte att kolla eme's blogg: www.emeliering.blogg.se 

emeeli ^^

love you , and you knoow it !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0