svaren på era frågor ;)

nu är det dags att svara på frågorna;

vanligaste frågan:
Är du oskuld:
yess ;]

1.Är det meningen att din push up ska synas för du har en VÄLDIG urringning
2.Varför har du playboyliknande öron på en bild?

är det verkligen ditt problem om jag har uringning? och jag har det för att jag vill det ;]

hej !
hur får man en så bra blogg som du? :)

hah, bra blogg? haha min är inte bra xd denj är knappt "känd"... hhaha men va aktiv typ? och skriv om det som folk gillar att läsa.. ;)

hej ,
vem är det egentligen som är din pojkvän? :O
har du ens ngn eller ljuger du bara..?

just nu kan jag faktiskt inte svara på den frågan ;O återkommer till det. men hans namn blir *hemlig* eftersom jag vill ha lite privatliv också... ;)

Är du stolt över dina bröst eller?
det kan du ge dig fan på att jag e ;P <3 inte för att jag har några XD men dem små myggbetten jag har då.. ;)

Gillar du din kropp?
njaa , den skulle gott kunnat vara lite bredare och kortare ;)

Tycker du om dig själv/ditt liv?
mig själv? JAU ibland. och samma sak med mitt liv. ibland älskar jag det. i vissa stunder önskar jag att det vore borta för evigt...

Vad är PI delat på trettiåtta? (: <3333 PUSS
haha vetifan! x]

hahahahaha, du säger ju att du typ inte e oskuld, isf vem? XD
det skulle jag aldrig säga trill dej xd hahah.



fortsätt fråga.. ;) svarar på resten imorn ;)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0