bilder från dagarna med ella .

moshi moshi !

bakade kakoor hemma hos ella , det sista man gjorde (:
kolakakor .
tyvär så kommer jag inte ihåg receptet i huvudet .. men otroligt goda blev dem i alla fall !
sen så hämtade pappa mejj runt 12 .. ? ootroligt tidigt om jag får säga det själv asså .. så nu sitter man här och mumsar på kakorna , ! riiiktigt goda . ska nog söka på receptet på google och göra mer ! mmums!

men nu får ni lite bilder;

 

 







 

 

nu bilderna från idag (: <33

 


ella måste ha världens sötaste lillebror :oo <3

 


vadå smygäta .. ? <3


avslutar med en bild på gabriel när han hade på sig min sko ? (: <33

nu ska jag städa da rumm !

/ove
eliin


Kommentarer
Postat av: janina

:)

2009-09-05 @ 16:46:35
URL: http://lovedrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0