dags för en hiss & en diss!

det var ett tag sen jag hissade & dissade något så.. nu är det dags igen!!



VARMFODRADE SKOR! eller vad fan dem heter...
yess, demhär skall jag köpa :) as mysiga och skitsnygga tilltajts , jeans och allt detdäär :)<33 hihhi.!
as mysiga asså! varma och sköna ^^ mm love them , realy true love!

 

*vet inte om bilden synns för min dator cp:ar sig*

 

tjockiis jackor!
mysiga, varma, snygga , och man ser inte så anorexia smal ut ;D<33 hahah.
min dator typ hata mejj? så no pics :)<3

myskvällar med kompissarna (y)
är inte det det mysigaste man kan göra ?<3
sitta ute sent på kvällen med sitt älskade kompisgäng och bara snacka eller mysa med älsklingen?
gud , Love it. sen kan man grilla marsmallooowws :)<33 YUMMI?!<33



MILEY CYRUS /HANNAH MONTANA
eu , hatar henne xd klär sig som ngn fucke'd up 10åring? lixom KOMIGEN!
en långärmad tröja, och blommig väst över dte och höga jeans..? uuscchh!

ANONYMA KOMENTARER!
ja , erkänn dem är jobbiga ??!! :@ seriöst. fega ungar som inte vågar skriva
vem dem är.. eu. hate it. BIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0