ella my angel .

hej !

skolan idag var tråkig! prov sista lektionen !akej det gick bättre en jag trott .. men nu är det inte så att jag vet att jag fått rätt på alla . så det kan rent ut sagt gått åt helvete . yyup. men vi hoppas på godkänt i alla fall ! skit samma . efter skolan va man på stan med ella . har faktiskt blivit van med hennes nya cykel ! (okej det är inte hennes , men hennes brorsas , och han har ingen pakethållare så vi sitter båda på sadeln , hon sitter långt fram , jag långt bak . och det går riktigt bra faktiskt :) ) så det är bra. ååå måste bara berätta: FÖRLÅT MAMMA , men imorse lånade jag hennes brölopps skor .. okej seriöst hon använder dem inte så det kanske inte gör sååå mcyekt. men en av dem remmarna har gått upp ;s asså det går att laga . men bara så att du vet x)
aja back to buissnes ! men gick till karamello och köpte lite goodiis . fick ju 200:- av joel igår ! :) liote sdent fördelsedagspresent ;) haha . men dem är slut nu i alla fall XD hahahaha . köpte ett rosa linne också (se kategori: shopping (y' ) men jag och ella hade det kul . gick till glitter och kollade löshår, deras löshår suger kuk , så jag ska inte köpa något därifrån . men alltid kul att testa .. ?

ella , as FIN gumman !! :)

löshårsfläta- riktigt gulligt!

tyvär var typ alla färger för mörka för mig . såå.. det va ju inte SÅ kul (: haha. no pic. on me ! bra med andra ord. !

men nu sitter man här och ska göra lite läxa. FAKTISKT - ahah.

/ove
eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0