emos - blää

tjobree!

ja ni som känner mig vet att jag är emot ALLT som har med emo att göra

sminket
kläderna
håret
skorna
underkläderna
piercingarna ..


ja allt! jag säger inte att jag hatar personen ! bara sättet dem är ... eftersom det blir ju lite weird om jag säger att jag hatar alla emos , jag känner ju inte precis alla? så därför låter det mycket bättre om jag säger att jag av hela mitt hjärta hatar sättet dem är på ^^ suuuure, dem kan va snygga & söta men lilla gumman , vilket trist liv?
sitta och va deperimerad, skära sig , förstöra huden (HALLO LIXOM??!) sminka sig som en panda o.s.v bara för att dem söker uppmärksamhet..?O.o skuuuuuuuuuuuuuummmt. eu hate them.
lixom , hallo nolifers? ingen tycker synd om er! ni får skylla er själva om ni e deperimerade för minsta lilla sak , färgar håret kolsvart för att minsann visa alla att "hej hej hej jag är bara 14 år , kom och tyck synd om mig , kom och skär dig med mej...." eeeeeuuuuuuuu!! vissa går lixom runt med djupa ÄRR på armarna för att dem tycker det ser "coolt" ut? ursäkta? men ni ser totalt störda ut!! typ misshandlade eller något... seriöst.

emos- skaffa er ett liv tack?
vill inte ens se er.... EEEEUUU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0