eu för töntar ?

hejj!

kom bara och tänka på , alla som kallar varandra töntar - vad är egentligen en riktig TÖÖÖNT ? haha . för en del är det en som pluggar typ as mycket - men det är ju dem som skrattar hela vägen till baknen sen ? (oftast)

i vilket fall , för MIG är en tönt; någon som går runt och leker starwars (även uppi 17års åldern ..) folk som .. asså ... skiter fullständigt i hur dem ser ut ? ¨förlåt men jag stör mig något grymt på det ! visst .. naturlig hit och naturlig dit .. men man kan väl ändå kolla sig i spegeln nån gång ? :O det är skuumt .. t.e.x ngn som har . vi säger typ 70B i bh storlek ? och använder vita t-shirt's med iiingen bh ? förlåt men det är äckligt. och det måste göra ont ? jag har bara A-kupa och det gör skitont bara jag går utan bh, det "skumpar" ju typ as mycket ! och det gör ont . tycker i alla fall jag .!

haha jag vet . dethär måste vara världens mest idiotiska och onödigaste inlägg men - thats me ' live with it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0