fittunge .

hejsan !

alltid lika kul att kolla komentarer och ser att ennu en avundsjuk jävel har kollat på min fabulous blogg :D <33

från: en som tkr du är väldigt konstig...? om: viktminskning ?:
men gud lilla tjejen, ärligt? skäm ut dig lite till va? herregud "asså gå på stan själva det är in pinigt,
man tror det men NEJ det är det inte! alla behöver tid för sig själva blablabla" seriöst? palllllllllla!

mitt svar till denna skitungen: ha - ha , du e säkert någon liten fjortis som sitter och klagar på bloggar och (ÅTERIGEN) en feg unge som inte vågar skriva sitt namn ... ? *aaassgg*

och: har jag någongång sagt att jag är normal ? ;o det kan inte jag komma ihåg i alla fall ^^

btw så ska ni veta att jag inte tar åt mig .. ? det är ju liite svårt att ta åt sig när en fittunge sitter och tycker den e såå 'modig' när den vågar skriva ngt... ? inte för att detta var särsilt (stavninhg..? öö) kränkande .. började garva redanh vid: skäm ut dig lite till va ? och som svar på den lilla frasen skriver jag: GÄRNA ! :D

 

/ove

eliin

 

och alla andra små FITTUNGAR , kan gå och suga någon gubbes kuk , vet att ni älskar mej endå såå..

puususssss ^^


Kommentarer
Postat av: sara reuterstrand

aså inte ja som skrivit, men du får va beredd på att när man har en blogg får man massa skit kommentarer. men jävligt omoget av den som skrev detdär att inte våga stå för vem det är liksom? :s palla, skit i den personen! älskardig sötnos <3

2009-09-13 @ 13:35:11
Postat av: din eme(: <3

superfiin blogg, söötan(: nte jag som har skrivit skiten, men den som har gjort dt har juh nget liv, kan man juh säga. Men dt är bra att du nte tar åt dig gumman!!^ kolla in min blogg lite dådå(:

puss, älskardig söötan min<33333333

2009-09-13 @ 13:51:50
URL: http://emeliering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0