frans mannikyr (stavning.. ?) here i come !

tjollahop!

haha , gjorde nyss klart mina äälskade naglar (a) fransk mannikyr you know (a)
ganska snyggt för att ha gjort det själv va? (:


verktyg:

pads
remover
nagelsax
såndär nagelgrej man tar bort skit under naglarna med.. :)
depend's lack set.

sen äre bara att smeta på .. haha.


gash.

vill ha tillbaks min rosa be'loved kamera :(
det pajjade ju... asså man kan ta kort & så med den , men man ser inte ett skiit för skärmen är helt fucked up. som ni kanske ser på bilderna .... är dem tagna med min GAMLA mobil , min nya mobil e ju också paj... vilken jävla kvalité asså :O kameran fattar man jue , den e ju SAMSUNG , men asså , mobilen e sony ericsson O.o ? skuumt. whatever. jag sa till pappa att han får fixa kameran först.. !


har gjort lite på da lista iaf .. :)

nu äre bara träna och rexan som e kvar (:

/ots of /ove from
eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0