genomförskyld - och no pic's !!

hejjjsaann .

shit asså. vaknade upp helt jäävla genomförskyld och euu .. ;s
hoppas jag mår bättre tills farmor och farfar kommer idag , runt tre någongång. så pappa håller på att damsuga och jag ska väl klä på mig och fixa lite på mitt rum. som faktiskt är städat !!! städade det riktigt snyggt på en halvtimme igår.. annars skulle jag inte fått åka in te stan nämligen ^^ haha min pappa har så hårda straff !! :D

whhatever. vet inte vad jag ska ha på mig men något blir det.. :) rrasta , jeanstights, mitt fabolous svarta linne... vi får se. det va typ det jag hade tänkt ha på mejj imorn (måndag) x)) haha. 

/ove
eliin 

Kommentarer
Postat av: Emelie, brevvänen

Hej =) Vilken fin blogg och vilka fina bilder du har ;)

2009-09-13 @ 13:48:10
URL: http://rosaflikkan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0