godnatt folket (:!

hejsan :)

funderar på att gå o läggfa mejj tidigt .. ? no partayy tonight :(

måndag morgon imorgon. får träffa alla ruliga mänchor :) yyii!
och sen s¨å slutar vi tidigt , as lyxigt. ärligt ^^ blir nog att gå runt på stan med ella lite, ska försöka att spara mina 154 :- som e kvar av mina 1300 jag fick av farmor & farfar sen dem 200 :- jag fick av joel och johanna ... och tesm blir det 1500:- såå.. det är 154:- kvar av 1500 kr (: säg grattis hörni! jag har faktiskt lärt mig spara riktigt bra .. ^^

för typ två månader sen skulle jag bränt 1500 på en dag ?!
nu brände jag:
200:- på en dag
och sen:
1200:- en timme (nästa dag)

såå, alla säger grattis ? (a)
gääääääsp. kanske ska poppa popkorn och se på film med mami och ronja.. ? pappa e typ .. i stockholm eller något. och bruchan far iväg te LA med margrete... känner mej såå lämnad :( <333 *trösta mejj* (a) ??

ÅÅÅÅÅ
btw. ska ha VÄRLDENS SNYGGASTE KLÄDER IMRON!!!!!!!!!!!!!!!
typ as snygga jeans, mitt svarta linne jag köpte , handgjorde stilettklackskor från italien (typ 8cm klack :O) å sen har jag inte bestämt mig om jag ska ta rasta tröjan eller inte.. ? men tror det . :) vi får se. och sen my be'loved rosa väskaaaa (a) asså jag älskar den verkligen .


make love to the väska (y) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0