haha asg , på dej :)

haha - det finns måånga roliga mänchor i världen !

en liten söt tjej som heter sandra , har ju komenterat nu att jag behöver gå en kurs i svenska ? :oo *åå va kul ! :D *

man ser typ inget av vad det står. - men endå.

 

ngn tjej som typ störde sej på att jag skrev ; mej, dej, sej o.s.v

faktiskt så tycker jag att hon har rätt. jag kanske borde gå en kurs i svenska , eller vad tycker ni?

nu äre så att jag går bara i sjuan då.. så jag får inget betyg . men jag får: omdömmmmme.

i nästintill alla mina svenska uppgifter står det: skulle kunnat ge MVG / VG / G

så , känn DEJ ägd? xP ha ha ha . i alla fall . såklart så skriver jag 'knäppt' på bloggen . det är ju typ det ääääända stället man kan skriva 'funnnny' på ? men visst . stör ni er på det så kan jag såklart sluta skriva det . :)

 

A - S - G

 

/ove

eliin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0