idol 2009 på 4 :)<3

HEJSAN!

hahha oj , xd tog en lite paouse från städandet som gick SÅ *hrrm* bra. så nu sitter jag och ser på idol 2009 :) repris fårn igårkväll tror jag . whatever. sista chansen äre snart. och det var ju då johan palm kom med (a) seriöst , jag gillade honom från första början , näre jag såg honom sitta där och vänta :O seriöst, jag sa flera gånger till mina kompisar:
"åå såg ni han den blonda 16åriga killen..?"
dem:
"han? men han är ju jätteful"
och nu älskar dem honom ... *suck* (:

hahaha , sen vet jag varför alla killar hatar honom .. (iaf dem flesta) dem är bara avundsjuka för att johan palm får all uppmärksamhet och inte dem... ha ha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0