jag ä inte wannabe kissie ?

tjobre!

har fått typ komentarer om att jag är wannabe Kissie ? men hallo , I'm noot.
senast vare för jag hade skrivit: Im the one and only bitch here.
ursäkta ? men har ni inte hört den låten , ? asså den går typ:
"iiiiimm thhe only here , nananana," och typ nånting xd så ni som undrar så vare därifrån jag fick det ;)
och kissie har väl lixom typ förstorade läppar , och typ lå¨ngt blont hår.. ?
kallar ni mig wannabe kissie för jag är blond och ibland (inte alls ofta) har rosa läppar ... ? så vet ni inte vad en riktig wannabe är ! hmpf! haha.

exempel..?


haha , och om ni säger att jag är en "wannabe" kissie tar jag faktiskt det som en komplimang ;) haha.

ANONYMA UNGAR
är föresten inte välkomna här hos mig längre ;o ni kan ba draa! hate them.

know you ALLL love mee , annars skulle ni inte lusläsa min fabulous blogg :* <33

/ove
eliinn

Kommentarer
Postat av: PELLE

haha jag säger inte att du är wannabw Kissie'? x) bara väldigt rolig att se på hahahaha

till alla andra: låt henne ha ett eget liv!

2009-09-27 @ 19:19:41
Postat av: Fanny

Ett spontant tips bara om du inte vill bli kallad wannabe är att du gör något originellt och skaffar en egen stil, eller? Bloggande blondiner är ingenting nytt.

2009-09-28 @ 00:30:34
Postat av: Anonym

nej du är ju inte wannabe kissie ! mer wannabe amandavardet .. fast mycket snyggare "/

2009-09-29 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0