Jävla fega HORA

fega horjävel .

haah vet du inte vem du har att göra med ? tyvär kan jag själv inte göra nge för att du va ju så FEG att du inte 'vågade' skriva vem det va från .. jävla idiot.

det va en liten tjej , eller kille ? (jag gissar på en tjej , som typ gpr i samma skola eller klas..  eller som har min bdb ?) som skrev lite förnäämt:

från: en som hatar folk som du :)
asså lilla gumman , läs igenom det du skrivit , om ett år eller två kommer du dö av skratt
vääääääx upp :)<3


läste inte så noga , och jag sparade det inte heller. men något sånt stog det.
det enda jag kan svara med är:
- Har jag sagt åt just DEJ att läsa min blogg ? btw , om du inte känner mejj hur fan kan du 'hata' mejj då?
är det DITT problem att jag kmr 'dö av skratt' eller ? och vem är det egentligen som ska växa upp ? en liten horunge som inte vågar skriva sitt lilla namn? nej men oooojojojojojj då ! stackare <33 rädd elr ?
du vet inte vem du har att göra med.
har varit mobbad  4 år .  om du tror att jag bara kommer sitta här , och ta skiten ? så har du FEL.

så kom ut ur skuggen och KOMENTERA dethär inlägget, våga visa vem du är ditt jävla fega as. !

haha borde inte bli förbannad . men men , man får väl lära sej leva med fega skitungar som bara vågar säga vad dem tycker via internet ?

gå och häng er -.-


Kommentarer
Postat av: amanda

fin blogg ! (L) :)

2009-09-05 @ 18:50:54
URL: http://idaangelika.blogg.se/
Postat av: Anna

värst vad du tog åt dej, asso de e inte ajg som skrivit allt, men om du ska ha blogg så måste du lixom va beredd o inte ta åt dig, det e ju det tjejen vill. o kalla inte nån horunge är du snäll vad vet du om hennes föräldrar?

2009-09-05 @ 18:58:58
Postat av: Anonym

söt blogg!



och, bloggbråk?:o

2009-09-05 @ 20:26:50
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Janies :D

Shulle bulle! :D



Chilla Pernilla! :O Det är omogna idioter som kommenterar skitkommentarer i andras bloggar -_- Fast det är väl något man måste leva med :o

2009-09-05 @ 21:30:30
Postat av: Du vet inte

Helluuu :)



är du intresserad av att dansa? eller kanske bara vill pröva på en gång för att se om du är intresserad? kolla in bloggen för mer info..



lär dig dans av en av sverigest största dansartister



annars kan vi alltid följa varandras bloggar på bloglovin

2009-09-05 @ 22:11:34
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: stina

är helt på din sida gumman ! :D

men ta inte åt dig - dem är bara avundsjuka !

puuss

2009-09-06 @ 10:23:33
Postat av: Sandra

tyvär, nge, du va ju så FEG, klas.., men något sånt stog det, DEJ, mejj, elr, KOMENTERA, sej,säga vad dem tycker via internet



Herregud, värre stavning får man leta efter. Ett tips; börja gå på dina svenskalektioner. Det behöver du.

Kanske därför hon menade att du skulle dö av skratt. Jag skrattar i alla fall :)

2009-09-06 @ 13:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0