kändisdjungeln - patetiskt

min åsikt om kändisdjungeln- ett patetiskt försök att skaffa tittare.. !

ser lite på det nu för jag har absolutil'o boring. och det är lixom bara .. eu. man stör sig bara på det. och ska jag vara ärlig lägs det nog ner in om kort eftersom det får så mycket kritik kring att det just är det - patetiskt.
okej ska inte klaga. eller jo det ska jag visst det xd hahaha. men det finns säkert någon rolig människa därute som faktiskt sitter hemma och följer detta program :) HAHAH . det är formodligen mest nolifers , och nej jag är ingen nolifers.. (okej jag typ gör ingen aktivitet , men jag festar och har kul 24/7 , oftast iaf , så det räknas som ett liv tycker jag) jag har bara extremt tråkigt och messar med Jarefalk just nu :) <3



dagens STORA tabbe , btw:
jag glömde matteboken i skåpet! och vi har värsta jobbiga , och långa läxan tills imorn .. seriöst! eeeuu! och så har vi prov på torsdag (nej det va inte på fredag , som JAG trodde .. :o) seriööst... aja det va ju lite väntat dethär asså? Igår gick allting bra o.s.v och då måste ju dagen efter va största katastrofen .. yess, thats my life. !

ffs, jag måste skaffa en kategori som heter; elins viktiga åsikter !!
haha :) den kategorin synns snart i menyn .. !

/ove
eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0