kika bara in för att säga godnatt :)<3

hejsan !

eller godnatt? vill bara göra ett snabbt inlägg innan jag går till sängs och läser Twilight bok nr1 . har sett filmen så egentligen är det ganska onödigt att jag läser boken .. (har bok nr 2 också .. så kan egentligen likagärna läsa den ?) haha . men imorgon blir det att gå upp klockan 06:00 , eller 06:15 . bussen går fem över sju på morgonen .. sjukt tidigt.- normalt brukar jag gå upp kvart över fem på morronen . men nu ska jag ju inte sminka mig så .. usch . kommer kännas konstigt att gå 'sminkfri' te skolan ! usch usch . men ska skippa sminket några dar. (eller dag..?) för jag har en sån sjukt oren hy . så jag känner inte för att kleta in massa mojs i fejjat !!
så - elin goes naturlig (Y)

men nu s´ka jag 'sussa natt' som man sa när man var mindre - (:

btw; fick gryymt lite besökare idag :( iaf gäämnfört med igår, igår fick jag 85 , idag fick jag bara 53 .. ensålänge "/ skit samma . får börja skriva om något intressant ? hmmm ...


Kommentarer
Postat av: mikaela

fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar och målningar som jag gjort på bloggen, lämna gärna en kommentar <3

2009-09-06 @ 23:00:26
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0