köpte makeup på håltimmen :)

tjobre jaou PUSS!

haha . på håltimmen idag drog jag och ella ner på stan för att köpa lite makeup . haha typ 100m innan vi skulle parkera cykeln typ tvärbromsade den och vi typ va på väg att flyga över varandra (a) men jag höll mig kvar på sadeln och ella på marken 8) hahah. asg åt det ja x)

men köpte foundation; dream liquid ngnting.. ? 149:- på åhlens.
och sen ett coverstick (90:-) från LUMENE ,

 




ja som mina troogna bloggläsare vet så har jag alltid sagt att jag inte tycker om LUMENE... och nu så helt plötsligt köper jag ett coverstick från LUMENE , för hela 90kr :oo .. varför..? ja det vill ni gärna veta vaaa ^^





men nu ska jag se på simpsons ^^

/ove
eliin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0