LOL - vem är luder egentligen ...

hej!

har egentligen ganska bråttom men jag gör ett snabbt inlägg endå :)<3 kollade komentarer typ nyss? och hade bl.a fått 2 av någon tjej som hette eli? eller något, pallar inte bry mig.

denhär tjejen verkar inte må särsilt bra om jag ska vara ärlig. + att jag inte ens vet vem det är :o



lixom URSÄKTA?!

för det första: jag har aldrig stoppat en cigg i min mun. någonsinn!
för det andra: förlåt jag visste inte att det va horigt att sminka sig med foundation och mascara ... ?
för det tredje: JAG VETIFAN vem du ens är?

och jag kollade på din blogg , och VEM är egentligen fjortis HÄR va? ...¨
och den bara skrev tjejen:
- hehe oj skrev på fel blogg..!

ja ELLER HUR. vi säger så va.. det är ju så "lätt" *hrrm* att stava fel på:
take the chans ? jo ja.. eller hur -.-'

hahhaa. men nu skiter vi i denhär fjollaaaan ... hon verkar i alla fall tycka om mig så mycket att hon läser min blogg (a)

I know you love me :*

/ove
elin

Kommentarer
Postat av: hggggg

det där va ju selmas syster.

2009-09-23 @ 19:11:41
Postat av: Anonym

kanske för du har stavat chans fel

det stavas chance ;)

2009-09-23 @ 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0