mami , girls just wanna have fun !!

hejsan :)

skolan var hemsk , hemsk , hemsk ! usch >.< missade hela mattelektionen :O !! bara för att man var tvungen att fixxa sig efter dansen ...

efter skitskolan va man i uppis i väntan på att ellas lektion skulle få sitt slut ngn gång ? emelie ring var iaf där i uppis och väntade med mig . drog sedan till stan när ella kom . slutade typ 14:00 idag så hade flera timmar på oss innan min buss gick; 17:40 ! .D såklart kuuunde jag tagit en tidigare buss - eller tåg. men jag är ju hellre med ella en att sitta hemma och göra läxor ? precis. Pank som jag var gick jag till Kicks och köpte en mörkare foundation (Y) har ju haft b.u.s på mig och ska jag vara ärlig blev händerna och fötterna : FÖRSTÖRDA ! brun utan solen gjorde händerna och typ lite av fötterna sjukt fläckiga ;s så det blir att försöka fixa till det med solarium hemma hos ella eller emelie ring .. ! man vill ju vara brun och fin till vintern :D

fin är man ju .n o t

 

i vilket fall , mamma kommer nog döda mig om hon får reda på att jag tagit hennes b.u.s utan att fråga (a) hihi. oj ? usch ,

vi , eller jag .. har typ 1,000 läxor och lite till tills imorn !! jag kommer DÖ . seriöst :O det kan äändå inte vara hälsosamt och ge en trettonåring såhär mycket läxor , + prov , eller hur ? ska nog anmäla skolan för olagligt mycket läxor enligt tonårspanelen .. eller vad tycker ni ?

 

men nu ska man väl ta och göra dedär hemska läxorna och ringa till mamma och försöka, förklara att jag va faktiskt tvungen att 'sno' hennes b.u.s .. :) <33

 

puuuuussshej ^^


take the chans . Today


Kommentarer
Postat av: din snygging ;)

fett snygg du är ;$$$

2009-09-06 @ 16:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0