mamma kommer snart hem med nybakat brööd .. :)

moshi moshi ^^

mamma kommer aldeles strax hem :) <3 wii xO haha.
idag ska jag se om man kan träffa några roliga männsikor , men jag tror att det blir att vara hemma och göra nada.

OCH imorgon är det måndag , och ni som följer min blogg vet att jag LOVE måndagar (a) thhah ^^ vet inte varför , eller jo det gör jag men det tillhör elins liv ´såå.. känn er ägdaa :)
btw , om ni undrar varför jag är så dålig på att uppdatera är det för att min mobilkamera SUGER , och min vanliga kamera är sönder :(((( RIP. rosa samsung...
hoppas jag får en ny snart ;o men seriöst. känner mig värsta pank XD haha. får börja känba pengar på bloggen .. ? lägger väl in några videoinlägg och festar lite så får vi se.. xd HAHAH. na men mitt liv är så otroligt ointressant .. --.--' hahaha.

I know you /ove me
eliiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0