måndagar- love it!

hejj alla wanna'bes !

skolan idag - gahh LOVE IT! eftersom det är måndag och jag absoluto äälskar måndagar! :)
jag är en skum människa, I know , get use to it.

började med spanska då , det kanske inte var lika yippie eftersom jag fick reda på att vi ska ha prov i spanska *espan'lol*? på ellas födelsedag !! :o och på en måndag , (*suck* måste dem förstöra den bästa dagen i veckan för mej ..?) + att det är tidigt på morgonen. man ba: "thnkx very muchO!" aja whatever. ska få godkänt i alla fall. NO MORE. pallar fan inte plugga mycket , frö jag kan typ ingenting ? men aja.

sen musikteori.. ha ha. alltid lika kul .. jagveet! vår lärare har största humörsvängningar , argbigga, hetsig och allt det där. men hon gör också så man har något att garva åt heela lektionen! idag sa hon:
- åå jag är FÖR trevlig!! alla blev tysta och började småfnittra.. *hhrrrm* ja ni förstår! x) haha. sen typ SO , det flöt väl på som vanligt azz... aja. matten var ruuuligast! SEXLANDET! hahaha. pallar inte förklara men våran käralärare förklarade att vi är i sexlandet i matten ;) ha ha ha ha ha. sååå flumm var man den lektionen JA.



then Kemi , och then slut! kort måndag? huur lyxigt är inte det? ^^ loove it!

drog på stan *no money..* med eme, néa, ella, ebba och så mötte man lullan och livia . stackarn har legat på sjukhus för någon närv i ryggen .. "/ lider med dej!
i alla fall. vi gjorde inte mycket. bara gick runt typ?
sen skjussade ella mig hem till henne och så var vi där och typ vaknade hennes lillebror i en halvtimme, och flummade resten av tiden , as usual. men idag var vi extreeemt flumM! shhit asså XD hahahah. låg typ i hennes säng och garvade åt precis allt som kom upp i våra huvuden. haha. aja, ett skratt förlänger livet ! :)

pappa hämtade mig redan vid 6 :o ! men jag skulle hem och göra läxan. typ engelska och kemi har vi tills imorgon :) se vad mycket koll jag fått sen jag köpte min sääxiga kalender..!
whatever. somnade direkt när jag kom hem. blev väkt eftersom jag skulle äta hamburgare *favvomaten!*
och shit nu kom jag på att jag skulle sett på Samantha för typ 20 minuter sen .. aja får skynda mig till TV:n nu och se det sista tio minutrarna !^^

/ove
eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0