matteprov imorn :(

hejjs!

shiit . sitter här och pluggar till matteprovet imrogon.. kommer gå SÄMST. fattar noll ..? hur mycket jag en pluggar , men ska gå upp HALV 5 imorhon (HUR I HELVETE SKA JAG ORKA DET.. :O) whatever. men för det första måste jag leta kläder... ;s sen måste jag plugga? som fan! jag SKA få godkänt. och sen ska jag äta väärldens frukost. och blogga :)) <3 hiiiiihi XD<3 men ska blogga innan jag pluggar för annars kommer jag tänka såhär hela tiden: *vill blogga, vill blogga, jag VILL blogga...*
hahaha. men jag fattar fortfarande noll av matte och jag tycker ärligt det är överkunnande...! haha. shit tänk när jag ska få betyg då.. :O stackars mig alltså.. ;s ajja. får försöka bättra mig men det kommer inte bli någon skillnad eftersom jag fattar NADA.

no pic. för min dator laggar kuk.<33

natti natti :*
/ove
ëliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0