mer b.u.s och håret going brunt !

tjobre !

har bestämt mig . ska färga håret chokladbrunt och typ till Jul blir det hårförlängningar :) om jag så måste spara till det själv .. :/
 

 

i värsta fall får jag väl färga hårförlängningarna .. och eftersom det är äkta hår kan man platta det (: det är bara svagt permanentat så.. :) och sen är det fint med lockigt hår så! och snart smörjer jag på lite b.u.s och det är riktigt snyggt att va brun och brunett! (brun och blond också för den delen , men blond sliter som sjutton och jag är trött på dendär pissgula nyansen.. och mitt blonderade hår ser bara äckligt ut i vatten!) men eftersom b.u.s går bort i duchen så måste jag smörja på brun utan solen eeefter jag färgat håret. och när jag får pengar (när nu det är..?) kommer jag köpa en egen b.u.s från Åhlens, den äger :) och man BLIR brun ..!


sen så är den billig också, bäst för plånboken , som man säger.!

åå. längtar redan. men NÄR jag kommer färga håret brunt o.s.v ..? ja det vill ni gärna veta vaa? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0