onsdag - not mayy day -

hejsan :) !

stressig dag . minst sagt!

hade dans på morronen . gick väl ganska bra på dansen tror jag .. ? (btw ska börja blogga från mobilen så jag kan blogga på skoltid också.. ) men man blev sjuukt svettig .  och hade glömt ta med handduk ? men jag fick låna ninas handduk så det va ju bra . stressade vidare till syslöjden och sedan tidig lunch (WOHO!) sedan gymnastik .

orgentering , herregud . jag suger på det . men det gick ganska bra för jag orgenterade tsm med nina och hon fattade iaf vilket håll kartan skulle va åt .. haha :)

jag på gymnastiken


vet. dålig bild ^^

sedan håltimma (Y) sen spanska sen slut . thats my day .
flumm på spanskan :))))

just det . folk hade fårgat om jag kunde lägga upp MER BILDER (wtf :o) men aja . det kan jag väl ... lite bilder fårn dagen då :)










bjuuuuder (:







så nu pallar jag inte mer .

kom hem runt 5 , mamma skulle jobba så jag va tvungen att komma hem "direkt efter skolan" .. fan . men det blir i alla fall kul i helgen (: längtar som sjutton gubbar längtar efter sina jäkla porrtidningar !! :D hahaha. 'lättroad' ? jaaa . haha.

/ove
eliin


I know you want me . You know I want ya.

Kommentarer
Postat av: Maartin döh ;)

Länstyrelsen! x)



Btw, kommer försöka kommentera mera ;)

2009-09-10 @ 16:06:30
Postat av: emeliiie , brevvän

hej! fina bilder! kolla in min blogg också

// emeliiie

2009-09-11 @ 21:51:32
URL: http:// rosaflikkan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0