ostressad = ovanligt ? :)

heeeeeeju :)

är inte ett DUGG stressad .. vilken jag brukar vara . klockan är halv 7 , och jag gick uppå för en kavrt sen .- så nu sitter man här och äter frukost; ob'oy & två rostade mackor m.. mm :))



yummi .

fast osten var jääätteäcklig .. haha men endå. jag har ju 27:- som jag kan köpa ngt annat att äåta för i skolan . vi har inte alls långt till ica . typ 5 minuter ? så man kan gå dit på typ luncrasterna eller håltimma.
känner mejj riktigt snygg idag! men bara kläderna .. osminkad , yes..... aja vi får se hur jag hanterar det :s

OUTFIT

Jeans(tights); Ginatricot 299:-
Baslinne; Cubus 99:-
Leopardprickigt linne: tessan , haha fick det xd
myyströjan !!: Cubus 199:- (erkänn sjukt billigt ??!! :D)

as dåliga bilder ....<3

 




och myströjan ! :)

FACELOOK

no makeup :D
tror jag behåller håret uppsatt om jag ska vara ärlig .. :O<33


euuu ... ;s

aja , nu måste jag skynda mig och fixa håret , och borsta tänderna (+ sno tuggummi från mamma ^^)

/ove
eliiin


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå, vaddå sno tuggummi???? Aha nu vet jag vart de försvinner..kram Mamma

2009-09-08 @ 12:54:58
URL: http://www.rexago.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0