rummet klart !

tjosan ,

shit mitt rum är (eller va !) as skaaaaabb- men jag har fixat det (: m uahha.

tog typ 2 timmar ? känns det som i alla fall. *okej jag kanske gjorde lite paouser då och då...* men endå. jag tycker jag har varit riiktigt duktig. hah. gjorde faktiskt upp ett smaart schema (a)

golvet
skrivbordet
skrivbord2
*skräp*

och det blev riktigt snyggt ^^ haha. i alla fall bättre en förut... c")

 


jauu lite bättring va?

sen mitt upp i städandet såg jag hur jävla många shoppingbags jag har ! typ 15 stycken tror jag fick det till .... måste kanske dra ner på shoppandet ? specielt snart när jag får mitt barnbidrag , får typ bara 800 -.-' det e ju fan ingenting.... -.-' whatever. ska börja spara money :) eller försöka....

TIPS: när ni städar, ha på massa rolig musik :) ingen jävla emo musik , :o då blir man bara deppig (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0