sääämsta dagen EVER,

helloo bitches !!

sämsta dagen ever , iaf till en början ! såg ut som ngt jävla freak ;s uuusch. blir sminkfri vecka nästa vecka :D!! haha mest som lite mascara elr ngt... tror min nfinniga hud behöver det asså .. :o
sen kom man sent till typ varenda lektion ;s som högst 5 minuter dååe... inte bra , inte bra. men jag har varit helt ur form idag ! seriöst , deppig och hela skiten . men inte så konstigt att jag är känslig just nu . min mens slutade för typ 1 eller 2 dar sen ? och när jag har pms blir jag största deppig och shiit.... blir typ bara arg på familjen isf . haha det är väl bra XD ?

men sedan blev det bättre för att jag ska spendera natten här hos ella . :))
vi gick och köpte lite godis . *GODISBARN* hahah . och sedan mådde man bättre ! kul hade vi, för typ 3 timmar sen va jag , nina , carla och ella på ella och carlas gympa . jag och nina gick omkring lite ute och dansade o.s.v medans carla & ella hade gymnastik . btw så ska jag absolut börja på det ! kan typ redan volt och lite grejer , ska gymnatsisera för NIKE isf . :) haha dem har roligast lokal XD
men nu sitter man hemma hos ella och ella kom just ut från duchen (: så nu ska vi se påe film och lite annat shiiiit (:

/ove
eliin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0