sånt får man leva med - ni har rätt :)

haha shit :oo

många komentarer man fick för man skrev ett litet förbannat inlägg ? ha ha .
men ni har rätt. jag får leva med eet :D <3 vill man blogga så måste man ju aceptera sånadära idioter , eller hur?

men nu ska man iväg till IKANO med mami och syrran :) shoppa lite kläder * för mammas pengar , muahaha *
men kul skare bli :) hoppas jag hittar riktigt snygga grejjer , skriver senare om vad lilla jag köpt ^^

OUTFIT
linne: leopard färgat , vetifan vart jag fått det ifrån ? tessan tror jag .
baslinne: Cubus (:
Mukis: Intersoprt. *barnstorlek, mke billigare :o*

vad tycks ? :)

sedan blire fika på ikano . mumms ! ska fösöka att iinte ta tårta ^^ hihhi. tar alltid det typ :O !
men pusspuss på er ! uppdaterar såfort jag kan ^^

/ove
eliin


Kommentarer
Postat av: Olle

hetast!

2009-09-06 @ 15:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0