se you later skolan ...

hejj :)<3

vaknade vid 6 idag , städade rummet och fixade massa. vid halv 7 så kom jag på att jag va tvungen att packa väskan. och då... såg jag att min plånbok (med pengar , busskort och hela skiten är i ;s) så jag fick lite lätt panik ? ;s letade efter den tills klockan var 10 i 7 , (hade inte hittat den) då jag ringde till pappa. han kommer hem klockan 11/12 för att skjussa mig till skolan -.-'



idag är det fredag , och jag kommer till skolan lagom till "mentorstiden" .. eller lunchen. beror på när vi åker. shiit asså. missar fan; datakunskapen, engelskan (åå hon kommer bli SÅ förbannad på mej..) , idrotten , och kören. ;ss asså det kommer fan räknas som skolk :oo men whatever ? jag går bara i sjuan så.. jag har tid att *hitta mitt busskort* ? sen så är det ingen spec idag. så jag kommer bara gå i skolan i två timmar, heheheh 8) för jag kommer ju lagom till kemin :) och eftersom våran mattelärare också är kemilärare, såå, eftersom vi inte har matte idag kommer inte hon märka något :D YEY! haha , eller det hoppas jag i alla fall... :) *håll tummarna för mig*

/ots of /ove from
eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0