sen blev det gammalskil :)<3

hejjjjs ^^

after skolan åkte man hem till Linnea med ella också , och så sov man där tills idag da (lördag.) haha.

pallar typ inte skriva så det blir massa bilder istället.. :)
'
sötaste linnea :)


fiinaste ella :)




fulste jag :D<3




sent på da night ,  gick vi ut på linneas studssmatta i mörkret och ringde heta linjen , HAHAHAHA fyfan vad flumm vi va X)<333



Lördagen då: vilket var idag xd hahah. vaknade upp , segt som fan . men sovit gött (y) åt as mycket till frukost. skithunrig var jag . :) vi gjorde inte mycket idag ... inte som jag kommer ihåg. men vid typ två var ella tvungen att dra hem ;I så då blev det bara jag och linnea kvar. vi åt typ godis och gick ut en långpromenad med deras hund nova (: jääättesöt är hon !! hahahah c") och sen ringde vi HETA LINJEN :d hahaha. fan vad kul vi hade :) haha. sen duchade hon och jag sminkade henne & fixade håret. och linnea hade snyggaste kläderna på sig idag !! :O



haha . sen vid 6 tog jag tåget till Linghem och sen hämtade pappa mig så åkte vi hem ^^ <33 haha pusshejj ^^<3333

/ove
eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0