shopping dayy (y)

moshi moshi ! :D<3

är hemma från en 'halv-dag' av shopping med mamsen , tessan , och syster :) haha blev inget mer en ikano . allt är ju typ stängt ? såklart - det är ju söndag !

men det blev att köpa lite jeanstights (bara ett par tyvärrrrrrrrrr... men det blir mer om några dagar (: ) inga chinos . seriöst ! de fanns inte ! iallafall inte i den färgen jag ville ha .. bara i blått ? och herregud jag går INTE ut i ett par BLÅA byxor . visst jag gillar blå - typ ljus och baby-blå ? men dethär var verkligen SKRII-blå. nej nej . bech skare va ! (stavning .. ?) och sen blev det ngn randig tröja , (yey nu har jag två sånnna! en med svarta och vita ränder , och en med grå och vita :) ) seen .. bh och matchande trosor . ville ha string , men som ni förstår kan man inte köpa det när mamma är med ? hon tycker inte jag borde använda det. lixom herregud . det är MIN rumpa ? :) hah! seeen ...... öö. jadu.. nylón tights ? vanliga tights... åå ett jättesött läppglans från H&M !! och en JÄTTEMYSIG tröja från Cubus .. åå det är så mysig ! älskar den . STORT.

love it. shit da same . kolla bilderna ist;


jeanstightsen - tror jag ska ha på mig detta imorgon . eller vad tycker ni ? (:


åå - den mysiga tröjan ! lite typ 'sugiga' bilder ? tagna med mobilen .. haha borde verkligen börja ladda min kamera asså !


sötaste underkläderna tycker jag ! :) gillar egentligen inte hello kitty officielt .. asså på utsidan o.s.v men asså som underkläder är det helt ok ! :D


läppglanset & nylón tightsen . sen ett par vanliga svarta tights då . men alla vet väl hur det ser ut . eller ? :o
skumma personer annars! ha ha ha .


myströjan - i action !!! :D hahaha

sen nu när man kom hem - drog man på sig tights och ett vanligt linne . sen blev det gymnastik på studsmatta! haha sämst är jag . har äääntligen lärt mig göra handvolt . haha jag är såå duktig.. (y) aja . det är alltid en början , eller hur ? men ska , eller rättare sagt så ska jag och nina börja i gymnastik tsm :) för NIKE. haah lite pinsamt för vi kommer typ få börja med massa 6-åringar ? ha ha ha. men vill man bli gymnast får man väl stå ut med konsekvenserna - eller hur?

 

/ove

eliin ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0