ska sova , upp tidigt imorn (Y)

moshi moshi ! ^^

funderar på att lägga mig tidigt idag ? sitter här och myser i min mimmi mouse dress, haha alla kör med mjukisdress jag going MIMMI MOUSE !! :D haha. thats making me Unik. ^^ hihihi.


h&m , typ bara 150:- ? <33 finns också i svart tror jag , och i betty boop :)<3

jaou - måste upp tiidigt imorgon eftersom jag förmodligen kommer bli väkt av att ronja och mamma går upp tidigt som sjutton , för ronja ska typ  jobba hos polisen i några dagar nu , eller asså typ praoa i en vecka eller ngt ? ;s ahja whatever. så ingen skönhetssömn för mig .. -.-' men jag måste nog endå upp tidigt för att hinna göra allting som måste göras... idag hade jag jue faktiskt en halvtimme ÖVER. men idag fixade jag inte håret, men det ska jag göra imorgon :)<33

/ove , hugs and kisses goodnight :*
elin


Kommentarer
Postat av: en från gsm

jag värkligen älskar när bh:n sticker upp sådär från linnet..

2009-09-30 @ 18:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0