skabb!!

= mitt rum , igen!

det var ju typ bara någon vecka sedan jag städade sist ? och nu ser det lika illa ut med ; shoppingbags , väskor , skräp , smink , för mýcket kläder (haha oj! skojade bara man kan ju inte har för mycket kläder , så vi stryker det ;) ) , dator , och en HUND ??! haha- det är rexi om ni undrar.. haha seriöst. måste ¨få årdning på mina saker alltså.. innan onsdag för annars kommer min pappa på cp-ryck på mig. så jag får fixxa det imorn ^^



haha. men jag vill byta ruum , måste fixa ny säng och så.. palla lixom. aja whatever.

gosch min kamera suger , asså det ä mobilkameran ..! hoppas pappa kan fixa min rosa älskling innan onsdag .. <3333

/ove
eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0