skaffa ett liv tack !!

förstör mitt liv
gör mig galen
gör så att jag bara vill döda någon
gör så att jag känner mig sämre som mäncha .. ?

eu. ni är sååååå jobbiga. och sen när jag säger ifrån säger ni:
- eh va? jag har inte gjort något . varför är du sur?
jag:
- vafan tror du?`
dem:
- ehh...
jag:
- LÄMNA MIG IFRED!!!!!!!!!!!!!

har litat på sånna som ni förut... trodde det va sant att man kunde berätta allt och ni höll det hemligt .. men NEJDÅ. två dagar senare så "POFF" är man typ bestfriend's med dem man förut sa te mig att man: avskydde , hatade, o.s.v och nu går ni runt och garvar med dem ? går runt och säkert snackar skit med dem ? skvallrar det jag sagt ..  okej ni kanske inte gör det till dem . men till varandra i alla fall . tro mig. jag har testat er flera gånger. men ni greppade aldrig att jag gjorde det. och nu vet jag vilka jag kan lita på. och ni ingår INTE i den gruppen- så var snälla....

LÅT MIG VA
SKAFFA ETT LIV
OCH SLUTA ÄNDRA ER HELA TIDEN


för att...

jag kommer aldrig mer, och jag säger aldrig, någonsinn. lita på er igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0