smart blondie ? :o

moooorron !

sitter här och försöker fösa i mig en macka lite snabbt hallo ? xd haha . men idag är det stressigare . ska jue sminka mig ;) haahha. iaf, efter skolan idag blire nog att se om dem 'söta killarna' är i skejtingparken , och sen åka hem ocg plugga biologi :) jag är ju faktiskt en smart blondin 'host.... . *btw så har vi prov i biologi på fredag , urdjur -.-* och det hjälper inte att vi har största tönten som lärare . jag lovar hon e typ as töntig . det ser verkligen ut som hon typ va sörsta pluggisen och tönten när hon va yngre . seriöst .. alla typ tycker hon är tönt ? tror jag :) HAHA.

OUTFIT

baslinne; jau vid dethär laget vet ni väl att det är löpt från Cubus .. ?`
linne: blommigt jättesött linne från GinaTricot .
JeansTights: GinaTricot :)) !

och såklart mysis tröjan över det :* !

men nu ska jag sminka mig , platta håret .. jau lite nödvändigt stuff !!
se you laterrr , !


I know you love me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0