söta killar i parken .. :)

hejjsan :))<3

today , you have.. öö . whatever. No makeupday!! shit så jag skämdes .. :s
typ alla reagerade ? seriöst. såg riktigt jävla morgontrött ut! UUUSCH!

så ingen fler makeupfri dag - bara på helger när bara familjen kan se mig. (inte för att jag brukar vara hemma på helger .. men endå) Seriöst , våran musikteori lärare är nu bevisat - helt totalt jävla sjuk i huveet!! rebecka sa typ lite tyst; hrrmm hallo vi har slutat nu? och hon ba (Inrid tror jag hon heter , men vi kan kalla henne dampbarn 1 ?) typ as högt , okej hon skrek som en stucken gris: - DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I !!!!!!
man bah , ursäkta MIG ?! helt jävla sjuk . annars var jag off typ hela dagen?



tills vi slutade :) ! ella , jag , sara & selma hade typ as kul utan för ngn sal ... *schh*
haha men senare gick jag & ella till ica där jag köpa , fåse nu... 3 bullar och 7 klubbor :D så mina 27:- är slut nu :( men whatever . that's life girl! vi gick typ runt på stan hela tiden . ellas cykel var typ helt damp ? så den kunde vi inte haa ... haha gick till Åhlen's och jag typ sminkade mig där x)) haha . hittade en foundation där som jag ska köpa; bara 150:- (: det är dream matte mousse fast typ i rinnande ? mycket bättre ! specielt eftersom jag använder pensel istället för fingrar eller svamp .. och på den fasta dream matte moussen så blir det helt .. typ asfult ? om man använder pensel . såå den ska vi inte ha ^^ !


nyans; 45 ska jag ha (: den är liiite för ljus men man blir ju blekare till vintern : eller hur? :

sen letade jag upp mer makeup ... hittade ett jättefint ljusrosa läppglans för bara 99:- !! :) jättefint och så . fast det höll inte så länge ... (bara typ en kvart , men så brukar det va med IsaDora's produkter .. ,s) euu.! men fäiint vare för stunden!!



och sen tog jag lite tester mascara - cremerouge = sen klart !! :)



haha jag & ella måste sett helt sjuuka ut där vi sprang omkring och sminkade oss xd

then - gick vi till skejtparken . det va typ massa söta killar där som typ stötte på oss? haha GULLIGT! faktiskt - dem körde typ snurraflaskan eller något ? haha . men specielt två killar kom fram till oss då & då och typ frågade om våra nummer och typ allt möjligt :) ! haha vi ficxk krama några av dem tillslut , jag ba: men guue vad gulliga ni är :)) ! haha . fast nej dem fick inte mitt nummer ;) haha ella ville att jag skulle ge det meen .. nejj xd hahah.
främlingar lixom ? :O
men söta varem . och innan dem skulle gå sa den som typ såg äldst ut lite blygt;
- bara så ni vet tycker vi att ni är riktigt söta ... sen åkte han iväg på sin skateboard . erkänn guulligt ? (a)
fick tyvär ingen bild på dem . men söta varem iaf!

efter att ha suttit där i typ 40 minuter och bara haft kul med dem så´ringde mitt alarm och det var dags att gå till rese. haha som vanligt kom vi dit tidigare en väntat och fick vänta på bussen i ca. 10 minuter ? men bättre en att missa dem ;)

ella is going "fotografera elin" XD 


haha värsta man power? xd HAAH. ser helt damp ut i fejjat . men det får man leva med.

/ove
eliin


love you baby . Just you and me. forever on !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-07 @ 19:47:18
Postat av: Maiha

Guuud vad ni går runt och raggar dåO <3333



BTW det var vår fysik sal - BLONDIE!! :*

2009-09-07 @ 19:48:37
URL: http://adeadrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0