stressad , men hunrig!

godmorron mina få läsare !!

måste börja sminka mig och fixa håret imon 5 minuter , annars hinner jag inte .
men jag blev i alla fall väkt vid 6 typ av att Joel  och hans nya tjej kom in hit till oss.l dem ska bo hos oss över helgen (: .... wwwhatever . men jagf kilädde på mig snabbt (no pic.. :() och nu nyss åt jag 2 mackor :OO , va hunrig . brukar aldrrig vara det xd men det är väl bra. frågade nyss mamma om typ 20:- eller ngt . har 3 timmar håltimma idag ... ;s aja . dem flesta som bor i stan kommer nog åka hem XD men jag kan ju inte det ...

iaf nu måste jag skynda mig .

/ove
eliin

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta

2009-09-10 @ 16:31:15
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0