tips för hur du ska använda b.u.s!

klickade runt lite och hittade detta...



ja. bra tips tycker jag ! ska följa dem nooga :) ! och tror inte dethär kom med men längre ner på sidan stog det:

- använd inte tvål innan du tar på brun-utan-sol ! det kangöra så att färgen skiftar i orange.

och det va PRECIS det som hände mig - inte kul..!
btw , om ni undrar varför jag strukit över: flickvän
var det för att jag hittade detta på en man-hemsida? XD haha. har aldrig tänkt på att män använder b.u.s! haha. men det gör dem säkert..! asg... så jag skrev pojkvän/flickvän där istället. :) jag är så duktig ^^

hoppas ni tar lärdom av dessa härliga tips!

/ove
eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0