vilken jävla dag asså :D <3

hejsan!

skolan suger - men duger.. haha nu tyckte jag att jag va ruulig.. hah.

dans på morgonen - helt ok , haha jag och maria är fan bäst xd hahah. sen slöjd , jag har ju inget liv asså... haha. och sen lunch :) lyxigt värre (y) men det blev inte mycket till lunch förutom en macka och några klubbor :o för på lunchrasten så va jag tvungen att fixxa busskort och det tog fan 20minuter? :OO PALLA! whatever. va lite på uppis med trevligt folk :) sen matte sen skulle man till saga-teatern och haha vad kul det vard värsta enmanna fölreställningen? någon snubbe som typ spelade teater själv och mimade och hela skiten. pervers var han också XD HAHAHAHAH.



haha.
sen slutade vi vid 14:00 :) LYX!
gick på stan med ; eme , ella, dejvid, och nea :*
vi gick typ till ginatricot där jag fixade till Linnea lite , och sen drog vi till h&m (: haah. flum va vi hela vägen lång.. ! dejvid drog för han skulle på hemspråk.. haha särbarn XD mwahaha. så jag nea , eme och ella tänkte att nu var det dags att leka fjortisar så vi satt på donken och gjorde nada i typ två timmar? x)) haha. köpte hamburgare och sånt da men endåå..

sen hade vi ju vår lilla skumfest.... :)

 


 

hahah. sen eftersom typ alla var pank tog vi sugror och typ 100 sockerförpackningar? xd och bara vräkte i oss... x) <33

eme åt nog flest.. XD<333




hahha...

och jag bjöd alla på klubbor :) <3333

mummmmsigt ! <3

askul hade vi och bara för att emelie ring är så himla söt lägger jag upp en till bild på söööötnosen :)<33

aaww!<3

hihhi. sen så såg vi att klockan var ganska mycket. så vi delade på oss :( <33 eller eme och linnea va tvungna att gå :o<333 så det blev pusshejdå till dem och ella skjussade mig till rese för att sedan upptäcka att när vi kom dit så var det 40minuter kvar tills min buss skulle gå xd hahha. så vi åkte tillbaks in till stan där man träffade dejvid och johanna petterson :)<3 drog till "åsne-parken" som jag och ella döpt det till ahaha.

på rese, JÄVLA SKITBUSSCHAFFÖÖÖR!
han ville inte släppa på mej ! nejdå! herregud asså... jag köpte ju ett nytt busskort idag och dem sa att det inte kommer börja fungera förens imorgon efter klockan 2... och jag sa det till busschaffören men han bara:
- kortet är tomt
jag:
- kan jag få gå på?
han:
- nej , och så log han så jag trodde jag kunde gå på men han ba:
- URSÄKTAA.kortet är tomt !!
jag:
- men jag fick kortet idag och det kommer inte börja fungera förens imorgon! det är ett skolkort..!!
han:
- men det är tomt. jag har aldrig sett det förut.
jag tänkte:
*men vad tråkigt för dejj då gubbjävel....*
till min räddning kom det en annan gubbe som vanligtvis brukar vara full , men det var han inte idag han sa:
- låt'na klive påååe. jag orkar inte stå här och setill att komma iväg i tid nUUU!
bussschaffören:
- haha nej DU orkar inte stå där ja.....
jag:
- ee....
han; (efter typ 3 minuters fundering..)
- gubben får väl vinna då. men kortet är tomt-
jag:
- kan jag gå på ???!
chaffören:
- men kortet är tomt! det funkar inte så.
jag:
- men jag måste .... öö...
han:
- gå på¨då. men ingen mer gång.

VAD I HELVETE lixom!
1. så jäävla pinsamt!
2. vad skulle jag gjort om dendär gubben inte räddat mig asså..?
3. HATAR BUSSCHAFFÖRER...!
ffuuck....

aja . men nu sitter man här och bara pluggar till matte-provet imrogon. fan vad dåligt det kommer att gå.. haha. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0